Cara buat agaragar pelangi - Abang buat apa tu - 2

Category

Abang buat apa tu - 2 - Cara buat agaragar pelangi

Abang buat apa tu - 2 1

Semang rumah lelong boleh beli tapi pakai nama org lainada je aku tgk org buat camtuguna proxy matjoe memang tak indah tapi kena ingat kalau bankrap.

Abang buat apa tu - 2 2

Jangan nak mengarutpapa suruh study kat sana bukannya menguratni mesti abang yang ajar perkataan yang mengarut ni tepat sekali tekaan ibu dan apa yang abang.

Abang buat apa tu - 2 3

Okay katakan korang ada sebuah tanah pertanian yang dikongsi bersama adikberadik hari pun berlalu macam biasa dan tibatiba si abang berhasrat untuk pecah tanah.

Abang buat apa tu - 2 4

Hay bawangrian kamal dan zizan bg aq sama je x semestinya emma ni jahat mereka tu baik sbb tinggalkan emmasalah tu si kamal tu da bertahan dgn si intan.

Abang buat apa tu - 2 5

Span classnews_dt02112010spannbsp018332dia cakap tu lampu enjinada something wrong kat enjin tucuak dah aku.

Abang buat apa tu - 2 6

Terdahulu emma ada berkongsikan sekeping gambarnya bersama syed ketika bercuti di dubai berserta dengan ucapan hari lahir buat jejaka itu malah mereka berdua juga.

Abang buat apa tu - 2 7

1 pukul buttercup dan gula kastor hingga kembang tapi tak lah sekembang kita nak buat kek tu tau separa kembang je la kot 2 masukkan telur dan pukul lagi.

Abang buat apa tu - 2 8

Ha ni lah menu untuk makan tengahari tadi petang pukul 4 lebih baru terasa nak makan nasi dok fikir apa nak masak mak kata ada sardin lepas tu dia suruh buat.

Abang buat apa tu - 2 9

Cuma cara nak gunakan dapur elektrik tu sahaja aku kurang pasti nasib sejak menggunakan telefon bimbit canggih ini semuanya di hujung jari.

Abang buat apa tu - 2 10